System zarządzania miejscem pracy

System rezerwacji biurek hot desk i zasobów biurowych

Rendezvous Workspace to system zarządzania miejscem pracy na miarę czasów postpandemicznych. Oferuje:

  • zdalną rezerwację biurek, sal konferencyjnych i innych zasobów,
  • bezpieczeństwo pracy i efektywne wykorzystanie Twojej powierzchni biurowej,
  • integrację z kalendarzem i innymi rozwiązaniami, z których już korzystasz.

To jedna prosta odpowiedź na wszystkie Twoje potrzeby dotyczące zarządzania biurem.

Digital Signage oprogramowanie

System zarządzania hot desk i zasobami biurowymi

Odkąd praca stała się aktywnością niezależną od miejsca, coraz większe znaczenie zyskuje elastyczne zarządzanie zasobami biurowymi. Jeśli w swojej firmie chcesz wprowadzić system hot desk, zadbaj o jego zdalną obsługę. Pracownicy z pewnością docenią łatwą rezerwację biurek, sal konferencyjnych i dodatkowych usług. Ty zaś zyskasz pewność, że przestrzeń się nie marnuje.

Z Rendezvous Workspace zaplanujesz dzień pracy wtedy, kiedy chcesz, z każdego miejsca i na dowolnym urządzeniu. Rezerwację biurka, spotkanie i wideokonferencję zrobisz za jednym razem.

To proste:

  1. w aplikacji sprawdź dostępność biurek hot desk i wybierz miejsce, które spełnia Twoje oczekiwania;
  2. zarezerwuj salkę konferencyjną dopasowaną do potrzeb, dodaj sprzęt audiowizualny i zamów catering;
  3. zorganizuj wideokonferencję i wyślij zaproszenie z linkiem i załącznikami do wszystkich uczestników;
  4. zmień dane dotyczące spotkania i automatycznie powiadom o tym wszystkich zainteresowanych.

Dostaniesz maila ze szczegółami rezerwacji. Jeśli nie pojawisz się w biurze w odpowiednim czasie i nie odwołasz rezerwacji, hot desk wróci do puli dostępnych miejsc, a salka znów będzie wolna.

Wszystko zdalnie, z dowolnego miejsca i w wybranym przez Ciebie czasie. Współdzielenie biurka nigdy nie było prostsze!

Bezpieczna rezerwacja biurek i innych zasobów

Wprowadź w aplikacji swoje wytyczne dotyczące bezpieczeństwa: schemat rezerwacji biurek hot desk i ich dezynfekcji, ankietę covidową, zasady organizacji spotkań. System automatycznie wyśle powiadomienie do firmy sprzątającej biurka, zaproszenie do uczestników spotkania z ankietą i zamówienie do dostawcy cateringu.

Z Rendezvous Workspace masz pewność, że biurko będzie zawsze zdezynfekowane, a sala konferencyjna przygotowana. Twoi pracownicy zdalnie wybiorą miejsce pracy wraz z potrzebnymi usługami. Dostaną maila i kod QR, dzięki któremu bezpiecznie wejdą do biura i zajmą swoje biurko hot desk.

Jeśli połączysz system z czujnikami zajętości, pokaże on obecny stan biurka: zajęte, wolne, do dezynfekcji. Pomyśl też o integracji z systemem komunikacji wizualnej. Na ekranach Digital Signage i panelach konferencyjnych możesz prezentować drogę na spotkanie i przypominać o zasadach pracy w biurze.

Z aplikacją Rendezvous Workspace dasz pracownikom bezpieczną możliwość współdzielenia biurka, a sobie pewność optymalnego wykorzystania zasobów.

System Digital Signage
oprogramowanie Digital Signage

Łatwa integracja z Twoimi rozwiązaniami

Kompleksowe miejsce pracy wymaga współdziałania wielu technologii. System Rendezvous Workspace łatwo zintegruje się przez API z dowolnymi platformami, które już masz w swoim biurze. Microsoft, Google, Crestron, AMX, Evoko czy Onelan w jednym narzędziu to teraz nie problem. Twoje dane są bezpieczne, a pracownicy używają rozwiązań, które dobrze znają.

Połącz Rendezvous Workspace z:

  • kalendarzem organizacji, także w chmurze, aby zawsze mieć aktualne dane o wszystkich rezerwacjach i spotkaniach;
  • komunikacją wizualną, aby wyświetlać plan piętra, lokalizację zasobów i witać swoich gości już od wejścia;
  • systemem audiowizualnym, aby dostarczyć uczestnikom spotkań kompletnych wrażeń;
  • systemem konferencyjnym, aby łączyć się z zaproszonymi na wideokonferencję osobami przez komunikatory;
  • czujnikami, aby na bieżąco monitorować wolne i zajęte biurka hot desk;
  • systemem zarządzania budynkiem i kontroli dostępu, aby bezpiecznie wchodzić do biura i dbać o swoich gości jeszcze lepiej.

Wykorzystaj połączone możliwości wielu systemów. Zaoszczędź czas i koszty. Stwórz miejsce pracy, w którym masz wszystkie zasoby biurowe pod kontrolą.

Jak działa rezerwacja biurek z Rendezvous Workspace?

  1. wygodna aplikacja mobilna na Android i iOS, w której udostępnisz plan piętra z możliwością rezerwacji zasobów;
  2. aplikacja QuckBook w standardzie HTML5, dzięki której zarezerwujesz biurko, salkę, dodatkowe usługi i zaprosisz gości także wprost z ekranu Digital Signage czy panelu konferencyjnego;
  3. wszechstronna aplikacja Web App, jeśli chcesz rezerwować wiele zasobów w różnych lokalizacjach i strefach czasowych za jednym logowaniem;
  4. kody QR lub technologia RFID, które wykorzystasz do wejścia do budynku, zajęcia biurka hot desk i zwolnienia miejsca po zakończonej pracy;
  5. szczegółowe raporty o tym, jak wykorzystujesz swoją przestrzeń, które ułatwią Ci efektywne zarządzanie miejscem pracy.

Jak pracujemy

Zależy nam na bezpieczeństwie w pracy. Doradzimy Ci, jak zorganizować powrót do biura i skutecznie zarządzić zasobami: biurkami hot desk, salami konferencyjnymi, sprzętem audio-wideo i innymi usługami. Pokażemy, jak połączyć wszystkie systemy w jednym narzędziu. Z VC System zorganizujesz miejsce pracy po nowemu i zaczniesz jeszcze lepiej korzystać ze swojej przestrzeni.

 

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Zapraszamy do kontaktu.