Swiss

KLIENT

SWISS to znana na całym świecie sieć z zegarkami, gdzie szwajcarska tradycja spotyka się ze światowymi trendami. SWISS to ponad 130 butików stacjonarnych w całym kraju, a także dwoma za granicą – w Tallinie i Helsinkach. W każdym ze sklepów znajduje się od 800 do 1200 unikalnych produktów.

REFERENCJE

“Poszukiwaliśmy rozwiązania, które ułatwi naszym klientom zakupy w punktach stacjonarnych SWISS – chcieliśmy połączyć tradycyjne zakupy w sklepie z zakupami online. W butiku stacjonarnym klient ma do wyboru między 800 a 1200 produktów. To sporo, ale dla porównania, katalog naszego sklepu internetowego Swiss.com.pl liczy sobie ponad 22 tysiące produktów. Różnica więc jest ogromna. Gusta klientów są różne, a my chcieliśmy, aby mogli obejrzeć wszystkie modele w jednym miejscu i dokonać zakupu bezpośrednio na miejscu. Dlatego wybraliśmy VC System, który dostarczył nam terminale zakupowe z 32-calowe ekrany dotykowe do butików SWISS w całej Polsce. Nasi klienci mają możliwość filtrowania zegarków według kategorii, które ich interesują, co znacznie ułatwia wybór idealnego modelu. Dzięki temu rozwiązaniu udało nam się połączyć kanały sprzedaży online i offline oraz znacząco zwiększyć sprzedaż w butikach stacjonarnych. Dodatkowo wzmocniony również został nasz wizerunek nowoczesnej firmy korzystającej z innowacyjnych rozwiązań”

null

WYZWANIE

Klient chciał zwiększyć sprzedaż w butikach SWISS dzięki kanałowy e-commerce. W każdym z butików SWISS znajduje się od 800 do 1200 unikalnych produktów, podczas gdy pełny katalog produktów przekracza 22 tysiące. Klientowi zależało, aby klienci w stacjonarnych punktach mieli możliwość obejrzenia wszystkich produktów z katalogu i dokonania wyboru oraz zakupu na miejscu. Zdecydowaliśmy zatem, że najlepszym rozwiązaniem będą dotykowe kioski online. Wyzwaniem jednak okazała się mała powierzchnia butików. Musieliśmy się w związku z tym zmierzyć ze stworzeniem konstrukcji, która nie będzie zajmowała dużo przestrzeni. Decyzja padła na usunięcie jednego skrzydła drzwiczek od szafki witrynowej i w tym miejscu zamontowaniu monitora dotykowego.
null

ZAOFEROWANE ROZWIĄZANIE

Aby sprostać potrzebom klienta i oczekiwaniom jego klientów zaproponowaliśmy wdrożenie w butikach SWISS kiosków online. Razem z naszymi projektantami wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom praktycznym i wysokim oczekiwaniom estetycznym klienta i stworzyliśmy konstrukcję ze stali nierdzewnej, w której zamontowany jest monitor dotykowy. Butiki SWISS zostały wyposażone w 32”” monitor dotykowy iiyama ze specjalną powłoką, która ma zwiększoną odporność na uszkodzenia i zabrudzenia (zarysowania, palce, tłuste plamy itp.)
oraz 10-calowe tablety. Wdrożony system zapewnia również intuicyjną nawigację. Klient może złożyć zamówienie samodzielnie na dużym ekranie lub skorzystać z pomocy obsługi sklepu i 10-calowego tabletu. Przy składaniu zamówienia w ten sposób klient nie musi rejestrować się w sklepie, podawać szczegółowych danych, ani zapamiętywać kolejnego hasła. Obecnie urządzenia zostały wprowadzone do 40 butików.
null

KORZYŚCI

  • Połączenie sprzedaży online i offline
  • Wzrost sprzedaży w stacjonarnych butikach SWISS
  • Łatwe korzystanie ze sklepu internetowego SWISS i “poszerzenie” asortymentu pojedynczych butików
  • Niewielki rozmiar
  • Możliwość posortowania i filtrowania zegarków według kategorii, które interesują klienta
  • Możliwość złożenia zamówienia samodzielnie na dużym ekranie lub skorzystania z pomocy obsługi sklepu i 10-calowego tabletu
  • Klient nie musi rejestrować się w sklepie, podawać szczegółowych danych ani zapamiętywać kolejnego hasła

ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA?

Zapraszamy do kontaktu, odpowiemy na wszystkie pytania!

Biuro VC System

ul. Złota 59 (piętro 6), 00-120 Warszawa
without
http://www.vcsystem.pl/wp-content/themes/hazel/
http://www.vcsystem.pl/
#b8b8b8
style1
paged
Loading posts...
/home/haspi-hero/ftp/vcsystem/vcsystem/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
on
yes
yes
off
on
off