Kiosk Multimedialny

Korzystając z możliwości oferowanych przez interaktywne kioski multimedialne, kioski samoobsługowe, infokioski oraz multimedialne kioski informacyjne możesz stworzyć zintegrowaną, spójną sieć informacyjną, reklamową bądź usługową. Jej funkcjonalność zależy do bieżących potrzeb organizacji, a także treści jakie chce ona upowszechniać w ramach systemów wizualizacji danych.

Jakie zadania może pełnić self kiosk oraz totem multimedialny?

Interaktywny kiosk multimedialny to na ogół interaktywny punkt informacyjny, którego użytkownik może bez niczyjej pomocy uzyskać potrzebne informacje na temat dostępności usługi, jej zakresu, czy lokalizacji punktów usługowych. Urządzenie może zostać wyposażone w oprogramowanie umożliwiające złożenie zamówienia online, zakup biletów, wspieranie akcji promocyjnych czy charytatywnych, a także przeglądanie internetu. Każdy multimedialny kiosk informacyjny może łączyć w sobie wiele funkcji, pełniąc istotną rolę w systemie komunikacji marki z klientem.

Infokioski bardzo dobrze sprawdzają się w niewielkich punktach usługowych, w których ze względu na ograniczoną liczbę personelu klienci nie mogą zostać obsłużeni wystarczająco szybko. Umożliwiając im samoobsługę przy pomocy atrakcyjnego wizualnie, a jednocześnie prostego w obsłudze kiosku samoobsługowego możemy znacząco ograniczyć problem kolejek do stoiska i wpłynąć na zadowolenie klientów z jakości oraz szybkości obsługi.

W zależności od wybranego modelu interaktywny kiosk multimedialny może mieć niezależny albo zintegrowany z urządzeniem komputer oraz panel dotykowy usprawniający obsługę urządzenia. Multimedialny kiosk informacyjny działa kompatybilnie również z innymi urządzeniami, takimi jak:

  • kamera;
  • głośniki;
  • klawiatury i myszki komputerowe;
  • czytniki kart;
  • porty podczerwieni i USB.

Infokioski są bardzo proste w obsłudze. Oferowanymi przez nie funkcjami można dowolnie sterować przy użyciu palca, zyskując w ten sposób dostęp do różnych informacji, a także filmów, albumów ze zdjęciami  i map. Multimedialny kiosk informacyjny stanowi niezbędny element wyposażenia większych sklepów i centrów handlowych, a także uczelni wyższych i punktów usługowych. Interaktywny kiosk multimedialny to nowatorski sposób komunikowania się z klientami. Infokioski świetnie sprawdzają się jako narzędzia informacyjne i marketingowe. Dzięki nim można np. w łatwy i szybki sposób uzyskać informacje na temat preferencji zakupowych konsumenta.

Totem multimedialny zintegrowany z magazynem sklepu lub sieci sklepów może udzielić klientowi informacji o miejscu, w którym może znaleźć poszukiwany produkt, a nawet umożliwić jego rezerwacje lub zamówienie – to bardzo interesujące udogodnienie dla klientów sieci odzieżowych oraz sieci sklepów oferujących sprzęt elektroniczny. Klient, który w danym punkcie sprzedaży nie znalazł produktu o określonej cesze, może go szybko znaleźć w innym naszym sklepie. Ten sam system możemy zaimplementować w sieciach działających na zasadzie franczyzy.

Jak wygląda kiosk samoobsługowy?

Nowoczesne rozwiązania oferują nam praktycznie niczym nieograniczone możliwości aranżacji multimedialnych kiosków informacyjnych i totemów multimedialnych. Możemy w nich zastosować zarówno tradycyjny ekran z klawiaturą, jak również nowoczesny ekran dotykowy. Ekran może zostać zamocowany w pozycji pionowej lub poziomej, jak również pochyłej – pod tym względem każdy totem multimedialny możemy dostosować do totemów już wykorzystywanych przez daną markę lub zaprojektować od początku, uwzględniając ergonomię obsługi kiosku multimedialnego. Jego atrakcyjny wygląd i trwałość zapewnią obudowy do telewizorów i ekranów, które wykonujemy na specjalne zamówienie z wysokojakościowych materiałów i komponentów.

Dlaczego warto skorzystać z pomocy VC System?

Jesteśmy marką z wieloletnim doświadczeniem w branży systemów audio-wizualnych, które projektujemy i wykonujemy dla klientów reprezentujących różne branże. Naszą specjalnością jest tworzenie zintegrowanych rozwiązań z zakresu komunikacji wizualnej, w ramach których funkcje promocyjne i informacyjne łączą się z dodatkowymi możliwościami, co w przypadku kiosków samoobsługowych przekłada się na pełen wachlarz usług, z których klient może skorzystać bez Twojej pomocy.