Aplikacja do rezerwacji sal
Systemy konferencyjne to stosunkowo proste rozwiązania informatyczne o bardzo dużym znaczeniu dla hotelu oraz ośrodka konferencyjnego. Ich zastosowanie umożliwia zarzadzanie grafikiem dostępności sali z poziomu czytelnego i intuicyjnego w obsłudze panelu administracyjnego, w którym widoczne są zarówno dane z systemu rezerwacji online, jak i dane wprowadzane ręcznie przez pracowników obiektu np. po dokonaniu przez klienta rezerwacji telefonicznej.
System rezerwacji online zintegrowany z innymi kanałami przeznaczonymi do kontaktu i prowadzenia komunikacji z klientami to nasza propozycja dla firm. Jeżeli zarządzasz hotelem czy obiektem gastronomicznym, muzeum lub innym miejscem, w którym goście są proszeni o wcześniejsze umawianie się – skontaktuj się z nami. Oferujemy system rezerwacji sal konferencyjnych, ale też lokali o innym charakterze, np. obiektów weselnych.
Dlaczego warto zdecydować się na system rezerwacji online?
Łącząc system rezerwacji online z pozostałym systemami rezerwacji sal aplikacja pozwala na sprawne zarządzanie przestrzenią konferencyjną, szkoleniową czy bankietową, ograniczając do absolutnego minimum nieporozumienia wyrastające na gruncie problemów z przepływem informacji w organizacji. Dzięki połączeniu w ramach aplikacji system rezerwacji online staje się integralnym narzędziem zarządzania obiektem, z poziomu którego dane są automatycznie przekazywane do systemu zbiorczego.
Nasz system rezerwacji sal bez wątpienia usprawni Twoje działania, wspierając pracowników oraz podnosząc jakość obsługi klientów. Mniejsze ryzyko błędów to komfort dla zarządcy obiektu obawiającego się nieporozumień czy negatywnych opinii. Wiemy, ile masz codziennych obowiązków, dlatego aplikacja do rezerwacji sal zdecydowanie powinna Ci pomóc w zarządzaniu obiektem.
Zapraszamy do kontaktu w celu poznania wszystkich możliwości, jakie ma system rezerwacji sal konferencyjnych, bankietowych, szkoleniowych. Chętnie zaprezentujemy Ci dostępne rozwiązania i pomożemy w wybraniu oferty na miarę potrzeb.


