- Home
- Oferta
- Usługi
- Branże
- Realizacje
- Blog
- Kontakt
- no
- da
- es
- fr
- en
- pl
- Home
- Oferta
- Usługi
- Branże
- Realizacje
- Blog
- Kontakt
- no
- da
- es
- fr
- en
- pl
Hotel Marriott - nowe sale
KLIENT
Hotel Marriott to wyjątkowe miejsce na mapie Warszawy. Obiekt od lat jest synonimem luksusu i jakości, który przyciąga turystów z całego świata. Znajduje się w samym centrum stolicy i oferuje świetne warunki do pracy i wypoczynku. To doskonałe miejsce spotkań, na terenie hotelu działają bowiem centrum konferencyjne, wiele barów i restauracji.
- 523 luksusowe pokoje i apartamenty
- 2600 m2 przestrzeni konferencyjnej
- 18 sal konferencyjnych i 2 niezależne sale balowe
WYZWANIE
Hotel potrzebował przestrzeni przygotowanych do organizacji profesjonalnych wideokonferencji. Kameralnych sal na najwyższym technologicznym poziomie, które umożliwią gościom komfortową komunikację ze światem. Projekt miał współgrać z charakterem marki i współpracować z systemami już obecnymi w obiekcie.
ZAOFEROWANE ROZWIĄZANIE
Marka Marriott zobowiązuje. To musiał być projekt dopracowany w szczegółach. Dlatego postanowiliśmy zacząć od podstaw.
Na początek prześledziliśmy ścieżki uczestników spotkań. Sprawdziliśmy, jak docierają do sal, na co zwracają uwagę i co im ułatwia prezentacje. Weszliśmy w ich buty, aby lepiej poznać potrzeby gości i je zaadresować.
Każdy, kto kiedyś spieszył się na spotkanie, wie, jak ważne są tablice informacyjne. Aby ułatwić uczestnikom orientację w obiekcie, przed każdą z sal zainstalowaliśmy dotykowe tablety. To na nich goście znajdą aktualne informacje. Przed wejściem umieściliśmy też 5-calowy monitor 4K, który wyświetla informacje o wszystkich wydarzeniach.
Z naszego doświadczenia wynika, że często o powodzeniu spotkania decyduje system wideokonferencyjny. Postawiliśmy więc na sprawdzone rozwiązanie – Crestron Mercury X połączony z kamerą 4K Huddly. To system, który obsługuje aplikacje Teams, Skype, Zoom i wiele innych. Dzięki niemu uczestnicy mogą ze sobą dyskutować i doskonale się usłyszą, nawet jeśli pracują z odległych stron świata.
Co jeszcze goście znajdą w salach? Na pewno wpadnie im w oko 75-calowy ekran Ultra HD na ścianie. Taki rozmiar zapewni komfort widzenia obrazu z każdego miejsca sali. W stołach zauważą fliptopy Crestron z przyłączami HDMI, USB-C, VGA, AUX, które umożliwiają przewodową dystrybucję sygnału oraz bezprzewodowe prezentacje. Dostrzegą też, że kamery i kierunkowe mikrofony w salach reagują na ruch i podążają za prelegentami.
Dla uczestników spotkań ważne jest otoczenie, które sprzyja skupieniu. Zadbaliśmy więc, aby wszystkie elementy w salach dobrze współgrały.
Zastosowaliśmy automatyczne scenariusze oświetleniowo-wizyjne oraz harmonogramy oświetlenia. Dzięki temu podczas prezentacji światło samo się przygasza. Wykonaliśmy integrację z muzyką hotelową, aby oprawa spotkań była spójna. Do obsługi oświetlenia, temperatury i źródła wyświetlania służą 5-calowe panele Crestron.
Goście, którzy trafią do sali audytoryjnej, przekonają się, że projektor laserowy Sony, ekran projekcyjny oraz nagłośnienie sufitowe Crestron potrafią zdziałać cuda. Z przyjemnością wsłuchają się w prelekcje i obejrzą prezentacje, które wspiera ten sprzęt.
Z kolei na korytarzu (w tzw. hubie) zobaczą 75-calowy ekran do prezentacji treści. W tym miejscu umieściliśmy też panel sterujący oraz nagłośnienie sufitowe. Wszystko po to, aby zapewnić uczestnikom spotkań pełen dostęp do informacji i harmonijne wrażenia.
To projekt, w którym każdy element ma swoją rolę do odegrania.
Na początek prześledziliśmy ścieżki uczestników spotkań. Sprawdziliśmy, jak docierają do sal, na co zwracają uwagę i co im ułatwia prezentacje. Weszliśmy w ich buty, aby lepiej poznać potrzeby gości i je zaadresować.
Każdy, kto kiedyś spieszył się na spotkanie, wie, jak ważne są tablice informacyjne. Aby ułatwić uczestnikom orientację w obiekcie, przed każdą z sal zainstalowaliśmy dotykowe tablety. To na nich goście znajdą aktualne informacje. Przed wejściem umieściliśmy też 5-calowy monitor 4K, który wyświetla informacje o wszystkich wydarzeniach.
Z naszego doświadczenia wynika, że często o powodzeniu spotkania decyduje system wideokonferencyjny. Postawiliśmy więc na sprawdzone rozwiązanie – Crestron Mercury X połączony z kamerą 4K Huddly. To system, który obsługuje aplikacje Teams, Skype, Zoom i wiele innych. Dzięki niemu uczestnicy mogą ze sobą dyskutować i doskonale się usłyszą, nawet jeśli pracują z odległych stron świata.
Co jeszcze goście znajdą w salach? Na pewno wpadnie im w oko 75-calowy ekran Ultra HD na ścianie. Taki rozmiar zapewni komfort widzenia obrazu z każdego miejsca sali. W stołach zauważą fliptopy Crestron z przyłączami HDMI, USB-C, VGA, AUX, które umożliwiają przewodową dystrybucję sygnału oraz bezprzewodowe prezentacje. Dostrzegą też, że kamery i kierunkowe mikrofony w salach reagują na ruch i podążają za prelegentami.
Dla uczestników spotkań ważne jest otoczenie, które sprzyja skupieniu. Zadbaliśmy więc, aby wszystkie elementy w salach dobrze współgrały.
Zastosowaliśmy automatyczne scenariusze oświetleniowo-wizyjne oraz harmonogramy oświetlenia. Dzięki temu podczas prezentacji światło samo się przygasza. Wykonaliśmy integrację z muzyką hotelową, aby oprawa spotkań była spójna. Do obsługi oświetlenia, temperatury i źródła wyświetlania służą 5-calowe panele Crestron.
Goście, którzy trafią do sali audytoryjnej, przekonają się, że projektor laserowy Sony, ekran projekcyjny oraz nagłośnienie sufitowe Crestron potrafią zdziałać cuda. Z przyjemnością wsłuchają się w prelekcje i obejrzą prezentacje, które wspiera ten sprzęt.
Z kolei na korytarzu (w tzw. hubie) zobaczą 75-calowy ekran do prezentacji treści. W tym miejscu umieściliśmy też panel sterujący oraz nagłośnienie sufitowe. Wszystko po to, aby zapewnić uczestnikom spotkań pełen dostęp do informacji i harmonijne wrażenia.
To projekt, w którym każdy element ma swoją rolę do odegrania.
KORZYŚCI
Pomogliśmy klientowi zaoferować nową jakość wideokonferencji. Stworzyliśmy kameralne przestrzenie konferencyjne wyposażone w technologie, które spełniają najwyższe wymagania. Jesteśmy pewni, że nasze rozwiązania trafią w gusta gości hotelu Marriott. Dokładnie tego oczekuje się bowiem od marki luksusowej.
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA?
Zapraszamy do kontaktu, odpowiemy na wszystkie pytania!
Biuro VC System
ul. Złota 59 (piętro 6), 00-120 Warszawa