RESTAURACJA HotelU Marriott Warszawa

Klient

Hotel Marriott Warsaw to pięciogwiazdkowy hotel w samym centrum Warszawy. Na terenie
hotelu funkcjonują 4 bary i restauracje. Hotel dysponuje 523 luksusowymi pokojami i
apartamentami oraz szeroką ofertą wyjątkowych usług. Oferując blisko 2600 m2 przestrzeni
przeznaczonej na konferencje i bankiety, hotel Marriott jest idealnym miejscem na duże, średnie
i kameralne spotkania.

    REFERENCJE

    “Naszym celem było wprowadzenie do naszej restauracji Floor No. 2 nowoczesnego systemu
    oświetlenia i nagłośnienia oraz cyfrowych menu boardów jako dopełnienia tradycyjnych menu,
    które dotychczas funkcjonowały w naszej restauracji śniadaniowej. Chcieliśmy, aby nasi goście
    już od progu czuli się komfortowo i wiedzieli, jakie menu przygotowali dla nich nasi szefowie
    kuchni. Naszym priorytetem było również, aby wdrażany system był intuicyjny, przyjazny w
    obsłudze a sterowanie nim mogło odbywać się z jednego miejsca. VC System spełnił wszystkie
    nasze oczekiwania i potrzeby. Wdrożyliśmy innowacyjne rozwiązania technologiczne, które
    sprawiły, że nasi goście mogą cieszyć się wysokim komfortem pobytu, a które nam
    otworzyły nowe ścieżki rozwoju.”

    Wyzwanie

    Zaplanowanie, zaprojektowanie oraz wdrożenie systemu sterowania oświetleniem i
    nagłośnieniem oraz systemu komunikacji wizualnej, tak by jeszcze skuteczniej wspierał
    zarządzanie prestiżową restauracją 5* hotelu Marriott Warsaw.

    ZAOFEROWANE Rozwiązanie

    Naszą współpracę z hotelem Marriott Warsaw rozpoczęliśmy od szczegółowej analizy potrzeb i oczekiwań klienta. Po zebraniu niezbędnych informacji, przystąpiliśmy do doboru odpowiedniej technologii i rozwiązań systemowych, które zagwarantują optymalne osiągnięcie założonych celów. Naszym zadaniem było stworzenie systemu sterowania pomieszczeniem restauracji i VIP Roomu z jednego miejsca. W skład sterowanych zakresów wchodziło oświetlenie oraz dźwięk. W restauracji zainstalowaliśmy 28 głośników CRESTRON, a w VIP Roomie zainstalowanych zostało 5 takich głośników. Restauracja sterowana jest z dotykowego panelu 10”, a VIP Room, z klawiatury. Wdrożony przez nas system umożliwia sterowanie oświetleniem (różne sceny świetlne) i dźwiękiem oraz zaprogramowanie harmonogramów zależnie od pory dnia oraz okoliczności. System dostosowuje światło oraz dźwięk, np. rano zaprogramowane jest lżejsze oświetlenie a wieczorem mocniejsze. System został również rozszerzony o przyłącze DJskie, które umożliwia podłączanie się i odtwarzanie muzyki z głośników sufitowych.

    Rozmieszczenie opraw oświetleniowych i głośników zostało starannie przemyślane i
    zaplanowane, tak by jak najlepiej spełniały swoją funkcję. Innym zastosowaniem systemu sterowania pomieszczeniem na terenie restauracji jest szybka i skuteczna reakcja w momentach zagrożenia bezpieczeństwa. Wdrożony system umożliwia
    przygotowanie i ogłaszanie komunikatów dźwiękowych o zagrożeniach, np. pożarze i w razie,
    gdy wystąpi ryzyko, wyświetla właściwą informację na ekranie monitorów znajdujących się na
    terenie hotelu wraz z planem ewakuacji.

    KORZYŚCI

    • Nowa jakość oświetlenia, nagłośnienia i komunikacji w restauracji Floor No. 2
    • Precyzyjnie zaprojektowane rozwiązanie, dostarczające aktualnych informacji o ofercie
      restauracyjnej obiektu i idealnie wpisujące się w estetykę wnętrz hotelowych
    • Bardzo ważne pozytywne pierwsze wrażenie wśród odwiedzających i gości hotelowych
    • Dwukrotnie mocniej przyciąga uwagę do ofert specjalnych
    • Wyeliminowanie kosztów druku, dystrybucji materiałów oraz utylizacji nieaktualnych
      plansz z hotelowym menu
    • Intuicyjne zarządzanie treściami – łatwy w użyciu system zarządzania treścią w chmurze
      optymalizuje elementy dla różnych rozmiarów ekranu
    • Inteligentny harmonogram – możliwość zaplanowania dynamicznego odtwarzania treści
      o różnych porach dnia, tygodnia czy miesiąca lub wyboru określonej daty i godziny, w
      której dany materiał ma być wyświetlony
    • Dzięki zastosowaniu estetycznej, zaawansowanej technologii, przywołuje pozytywne
      skojarzenia z nowoczesnością i prestiżem, zwiększając zainteresowanie potencjalnych
      klientów

    Ekrany w hotelach stanowią idealną przestrzeń do przedstawienia różnych informacji w ciekawy
    i nowoczesny sposób, bez konieczności angażowania w to pracowników hotelowych.
    Nowoczesne monitory to również dobry sposób na podniesienie prestiżu hotelu. Ponieważ
    ekrany cyfrowe łatwo zaktualizować, są one doskonałym środkiem, by na bieżąco informować
    gości np. o menu restauracyjnym. W przeciwieństwie do tradycyjnych papierowych menu, które
    mogą szybko stać się nieaktualne, cyfrowe ekrany oferują szybki, skuteczny i łatwy sposób na
    reklamę nowych dodatków lub zmian w menu.

    Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Zapraszamy do kontaktu.