System Hot Desk
SYSTEM ZARZĄDZANIA HOT-DESK
Praca w systemie zdalnym, home office, możliwość realizacji obowiązków zawodowych z dowolnego miejsca na świecie sprawia, że coraz więcej firm wdraża system zarządzania przestrzenią biurową hot-desk, w ramach którego dane stanowisko pracy nie jest przypisane do konkretnego pracownika, a jest dzielone przez wielu pracowników. Współdzielenie biurka pozwala na optymalizację kosztów przestrzeni biurowej, przy jednoczesnym zachowaniu ergonomii pracy. Jedynym wyzwaniem systemu hot-desk jest rezerwacja biurek. W tym pomoże Ci system rezerwacji biurek.
Czas na wdrożenie systemu rezerwacji biurek
Klientów poszukujących sposobu na rozwiązanie problemu rezerwacji biurek w systemie hot-desk zachęcamy do szczegółowego zapoznania się z naszym rozwiązaniem. Oferujemy łatwy w obsłudze, a zarazem niezwykle efektywny system umożliwiający wygodną i bezpieczną rezerwację biurek oraz innych zasobów w ramach danego środowiska pracy. Nasz system rezerwacji online pozwala na udostępnienie wszystkich zasobów w jednym miejscu, tym samym usprawniając przepływ informacji w organizacji.

SYSTEM ZARZĄDZANIA MIEJSCEM PRACY
Główne funkcjonalności systemu
- Rezerwacja najważniejszych zasobów biurowych na dowolnym urządzeniu;
- Powiadomienia, potwierdzanie i automatyczne anulowanie rezerwacji;
- Szczegółowe raporty o Twoich zasobach;
- Integracja z kalendarzem i innymi rozwiązaniami, z których już korzystasz.
System rezerwacji biurek, sali i parkingów masz w jednym miejscu. Rendezvous Workspace to prosta odpowiedź na wszystkie Twoje potrzeby dotyczące zarządzania biurem.

BEZPIECZNA REZERWACJA BIUREK I INNYCH ZASOBÓW
- Wygodna aplikacja mobilna na Android i iOS. Udostępnisz w niej interaktywną mapę budynku i umożliwisz szybką rezerwację hot desków oraz parkingu.
- Aplikacja QuickBook przygotowana w standardzie HTML5. Dzięki niej zarezerwujesz zasoby z dowolnego urządzenia z systemem Windows, Android i iOS.
- Wszechstronna aplikacja webowa Web App. Wybierz, jeśli chcesz korzystać z przeglądarki internetowej. Ułatwi Ci rezerwację zasobów w różnych lokalizacjach i strefach czasowych.

REZERWACJA BIUREK HOT DESK
W systemie zaplanujesz swój dzień pracy o każdej porze i na dowolnym urządzeniu.
Możesz korzystać z telefonu, tabletu, ekranu, a do rezerwacji sali także z paneli konferencyjnych i czytników. Pracuj tak, jak lubisz, używając urządzeń z Windows, Android lub iOs.
Potrzebujesz biurka i parkingu? Zarezerwuj miejsce przez kalendarz Outlook, aplikację mobilną lub przeglądarkę.
W kalendarzu możesz od razu zorganizować spotkanie w sali konferencyjnej i zamówić dodatkowe usługi. Wyszukaj zasób na interaktywnej mapie i dodaj. Dostaniesz maila ze szczegółami i powiadomienie.
Jeśli nie potwierdzisz rezerwacji w odpowiednim czasie, system automatycznie ją anuluje. Hot desk wróci do puli dostępnych miejsc, a salka znów będzie wolna.
Z system zarządzania hot desk współdzielenie biurka jest proste.

JAK DZIAŁA REZERWACJA BIUREK Z RENDEZVOUS WORKSPACE?
- Jeśli prócz biurek oferujesz pracownikom sale, parkingi lub siłownię, Rendezvous Workspace to rozwiązanie dla Ciebie.W systemie rezerwacji online udostępnisz wszystkie zasoby w jednym miejscu.Na interaktywnej mapie pracownicy zrobią rezerwację hot desk, a także miejsca parkingowego dla samochodu i roweru. Zapiszą się na siłownię, znajdą wolny pokój gier lub odpoczynku. Zorganizują spotkanie i zamówią dodatkowe usługi: catering, sprzęt audiowizualny lub serwis techniczny.W Rendezvous Workspace ustalisz też własny system rezerwacji biurek i innych zasobów. Możesz wprowadzić swoje zasady, grafiki tygodniowe lub miesięczne. W razie potrzeby zablokujesz wybrane zasoby i umożliwisz rezerwacje anonimowe.Pracownicy docenią porządek i bezpieczeństwo, Ty zaś zyskasz pewność, że Twoje zasoby się nie marnują.

SZCZEGÓŁOWE RAPORTY
W systemie masz raporty ze spotkań, dane o zasobach i aktywności użytkowników. Możesz je przeglądać w aplikacji lub wyeksportować.
Co znajdziesz w module raportowania Rendezvous Workspace?
- Dane operacyjne, statystyczne, finansowe i konfiguracyjne
- Ponad 75 rodzajów raportów: od prostych danych o rezerwacjach do szczegółowych analiz
- Przejrzysty pulpit z graficzną prezentacją wyników
- Zaawansowane opcje filtrowania treści
- Możliwość eksportu wyników do pliku PDF, Excel i innych
Dopasuj raport do swoich potrzeb. Sprawdzaj informacje o rezerwacji tylko tych zasobów, które Cię interesują. Wybierz zakres dat lub konkretnych użytkowników. Kontroluj liczbę rezerwacji, listę gości, opłaty za zamówione usługi i wiele innych.
Podejmuj decyzje biznesowe w oparciu o dane z systemu rezerwacji online.

ŁATWA INTEGRACJA Z TWOIMI ROZWIĄZANIAMI
Rozważ integrację z:
- kalendarzem Microsoft lub Google, także w chmurze, aby mieć aktualne dane o spotkaniach i rezerwacjach;
- komunikacją wizualną (Digital Signage), aby wyświetlić plan piętra, drogę na spotkanie i zasady bezpiecznej pracy;
- systemem audiowizualnym, aby Twoi goście cieszyli się najwyższą jakością dźwięku i obrazu podczas prezentacji;
- systemem konferencyjnym, aby korzystać z komunikatorów i zamawiać usługi wprost z panelu w sali;
- czujnikami zajętości, aby mieć bieżące dane o wykorzystaniu zasobów;
- z systemem kodów QR lub technologią RFID, aby sprawnie wejść do budynku i zająć biurko;
- systemem zarządzania budynkiem i kontroli dostępu, aby zabezpieczyć wstęp do biura i pomieszczeń.
Z Rendezvous Workspace stworzysz kompleksowe miejsce pracy.

BEZPIECZEŃSTWO PRACOWNIKÓW
Udostępnisz zamawianie usługi sprzątania i serwisu dla danej sali konferencyjnej. Zgłoszenie serwisowe uczestnicy spotkania zarejestrują w aplikacji mobilnej lub przez maila. Na czas tych prac pomieszczenie zostanie wyłączone z rezerwacji.
Wprowadzisz bezpieczny system współdzielenia biurka i zapewnisz odpowiednie odległości między nimi. Twoi pracownicy zdalnie wybiorą tylko te zasoby, które udostępnisz.
Możesz wykorzystać kody QR lub połączyć system hot desk z czujnikami i ekranami Digital Signage, aby zwiększyć bezpieczeństwo w swoim biurze.

JAK DZIAŁA SYSTEM REZERWACJI ONLINE RENDEZVOUS WORKSPACE?
- Wybierz dowolne urządzenie z systemem Windows, iOS lub Android.
- W aplikacji Rendezvous Workspace sprawdź dostępne zasoby. Zarezerwuj miejsce parkingowe, biurko i salę konferencyjną dopasowane do potrzeb.
- Dodaj inne usługi: sprzęt audiowizualny, catering, siłownię, czas w pokoju gier, serwis sprzątający itd.
- Jeśli organizujesz wideokonferencję, wyślij zaproszenie z linkiem i załącznikami.
- Dostaniesz maila ze szczegółami rezerwacji oraz kod QR (jeśli z nich korzystasz). Dostawcy usług dostaną automatyczne powiadomienia.
- Zmieniły się ustawienia spotkania? Zaktualizuj dane w aplikacji. System automatycznie powiadomi o tym wszystkich zainteresowanych.
- Przyjedź do biura. Skorzystaj z kodu QR, aby wejść do budynku i zająć zarezerwowane miejsce.
- Pracuj przy swoim biurku, bierz udział w spotkaniach i aktywnościach. Potwierdzaj rezerwacje w aplikacji mobilnej lub na ekranie przy sali.
- Po zakończonej pracy użyj kodu QR, aby zwolnić biurko. System wyśle powiadomienie do firmy sprzątającej.