Vonage
Platforma komunikacyjna Vonage łączy różne rozwiązania technologiczne, tworząc nową jakość w kontaktach z klientem. Pozwala zebrać informacje o użytkowniku ze wszystkich kanałów i punktów styku, a następnie wykorzystać je do spersonalizowanej komunikacji. Znacząco ułatwia pracę, więc Vonage w Polsce cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Mimo tego oferta pozostaje przystępna i atrakcyjna pod względem finansowym – cena Vonage pozytywnie Cię zaskoczy. Skontaktuj się z naszym doradcą, aby poznać różne dostępne pakiety i ich koszt.
Dlaczego warto postawić na Vonage?
Z Vonage zwiększysz możliwości komunikacyjne Twojej firmy bez konieczności prowadzenia prac programistycznych. Zintegrujesz dane z wielu systemów, zbudujesz społeczność i rozwiniesz sprzedaż. Twoje produkty szybciej trafią na rynek, a klienci pierwsi dostaną najnowsze funkcjonalności.
Jeśli prowadzisz biznes w sieci, to rozwiązania właśnie dla Ciebie. Spraw, aby Twoja marka była dostępna zawsze: niezależnie od pory, urządzenia i platformy. Postaw na zaawansowany customer experience i zyskaj przewagę konkurencyjną.
Zobacz, jak Vonage może wesprzeć rozwój Twojej firmy. Zapraszamy do rozmowy o produktach naszego partnera.
Platforma komunikacyjna Vonage – co oferuje klientom B2B?
Rozwój biznesu jest coraz bardziej zależny od technologii. Firmy inwestują w kolejne systemy i aplikacje, a komunikacja wielokanałowa staje się standardem rynkowym. Klienci chętnie korzystają z nowości i oczekują, że w każdym z kanałów marka zapewni im spójne doświadczenia. Czy to rozmowa wideo, czy czat, chcą czuć, że ich potrzeby są zaspokojone. W obliczu takich wymagań integracja systemów to konieczność.
W ofercie Vonage znajdziesz zaawansowane narzędzia wspierające integrację:
- Vonage API (Communications APIs) – dodawanie funkcji komunikacyjnych w aplikacjach
- Zintegrowana komunikacja (Unified Communications) – wiele form kontaktu w bieżącej komunikacji z użytkownikiem
- Contact center – wielokanałowa obsługa klienta
- Handel konwersacyjny (Conversational Commerce) – sprzedaż w platformach społecznościowych
Z Vonage każda interakcja z klientem to szansa, którą możesz wykorzystać. Zapewnij swoim klientom spójne doświadczenia w każdym miejscu i czasie.
Vonage API
Vonage API to zestaw narzędzi i integracji, które pomogą Ci zautomatyzować wszystkie kontakty z klientami. Niezależnie od tego, czy korzystają oni z komunikatorów, wiadomości tekstowych, rozmów czy social mediów.
Jak działa Vonage API?
API jest łącznikiem między Twoimi aplikacjami biznesowymi a kanałami komunikacji. Umożliwia wymianę informacji między tymi systemami i szybką rozbudowę funkcjonalności aplikacji. Vonage API pomoże Ci zintegrować wszystkie kanały komunikacji w Twojej aplikacji lub na stronie internetowej.
W ofercie znajdziesz API, dzięki którym udostępnisz połączenia głosowe i wideo, wymianę wiadomości tekstowych, czaty i inne formy komunikacji. Twoi klienci skontaktują się z Tobą tak, jak lubią, a Ty kompleksowo zarządzisz relacją.
Vonage Polska – wygodne zarządzanie danymi klientów
Z API zgromadzisz dane o klientach w jednym miejscu, poznasz ich potrzeby i preferencje. A potem wykorzystasz zebrane informacje do wsparcia, doradztwa i spersonalizowanego marketingu. Dzisiaj takie profilowanie jest niezwykle istotne dla zoptymalizowanych oraz ukierunkowanych na konkretne potrzeby działań marketingowych. Możesz prowadzić je jeszcze skuteczniej wspierany przez Vonage Polska.
Rodzaje Vonage API
- Communications APIs
- Authentication APIs
- Management APIs
- Programmable Numbers
Cena Vonage zależy właśnie m.in. od tego, na jaki pakiet się zdecydujesz. Poniżej znajdziesz więcej informacji na temat dostępnych wariantów, lecz zachęcamy do kontaktu z nami celem zamówienia spersonalizowanej oferty Vonage Polska.
Communications APIs
Authentication APIs
Management APIs
Programmable Numbers
Handel konwersacyjny (Conversational Commerce)
Jak pracujemy
Wiemy, że w biznesie ważna jest każda interakcja. Oferujemy narzędzia, które pomogą Ci zintegrować różne kanały komunikacji, kompleksowo zarządzić relacją i wesprzeć klienta w podejmowaniu decyzji zakupowych. Stawiamy na unikalny customer experience. Wszystkie nasze rozwiązania współpracują ze sobą, aby dostarczyć spójnych doświadczeń Twoim klientom.