Vonage

Nie jesteśmy operatorem, nie oferujemy kart GSM.

Poniższa oferta jest skierowana tylko do klientów biznesowych. Tylko B2B a nie B2C.

Platforma komunikacyjna Vonage łączy różne rozwiązania technologiczne, tworząc nową jakość w kontaktach z klientem. Pozwala zebrać informacje o użytkowniku ze wszystkich kanałów i punktów styku, a następnie wykorzystać je do spersonalizowanej komunikacji. Znacząco ułatwia pracę, więc Vonage w Polsce cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Mimo tego oferta pozostaje przystępna i atrakcyjna pod względem finansowym – cena Vonage pozytywnie Cię zaskoczy. Skontaktuj się z naszym doradcą, aby poznać różne dostępne pakiety i ich koszt.

Dlaczego warto postawić na Vonage?

Z Vonage zwiększysz możliwości komunikacyjne Twojej firmy bez konieczności prowadzenia prac programistycznych. Zintegrujesz dane z wielu systemów, zbudujesz społeczność i rozwiniesz sprzedaż. Twoje produkty szybciej trafią na rynek, a klienci pierwsi dostaną najnowsze funkcjonalności.

Jeśli prowadzisz biznes w sieci, to rozwiązania właśnie dla Ciebie. Spraw, aby Twoja marka była dostępna zawsze: niezależnie od pory, urządzenia i platformy. Postaw na zaawansowany customer experience i zyskaj przewagę konkurencyjną.

Zobacz, jak Vonage może wesprzeć rozwój Twojej firmy. Zapraszamy do rozmowy o produktach naszego partnera.

Platforma komunikacyjna Vonage – co oferuje klientom B2B?

Rozwój biznesu jest coraz bardziej zależny od technologii. Firmy inwestują w kolejne systemy i aplikacje, a komunikacja wielokanałowa staje się standardem rynkowym. Klienci chętnie korzystają z nowości i oczekują, że w każdym z kanałów marka zapewni im spójne doświadczenia. Czy to rozmowa wideo, czy czat, chcą czuć, że ich potrzeby są zaspokojone. W obliczu takich wymagań integracja systemów to konieczność.
W ofercie Vonage znajdziesz zaawansowane narzędzia wspierające integrację:

  • Vonage API (Communications APIs) – dodawanie funkcji komunikacyjnych w aplikacjach
  • Zintegrowana komunikacja (Unified Communications) – wiele form kontaktu w bieżącej komunikacji z użytkownikiem
  • Contact center – wielokanałowa obsługa klienta
  • Handel konwersacyjny (Conversational Commerce) – sprzedaż w platformach społecznościowych

Z Vonage każda interakcja z klientem to szansa, którą możesz wykorzystać. Zapewnij swoim klientom spójne doświadczenia w każdym miejscu i czasie.

Vonage API

Vonage API to zestaw narzędzi i integracji, które pomogą Ci zautomatyzować wszystkie kontakty z klientami. Niezależnie od tego, czy korzystają oni z komunikatorów, wiadomości tekstowych, rozmów czy social mediów.

Jak działa Vonage API?
API jest łącznikiem między Twoimi aplikacjami biznesowymi a kanałami komunikacji. Umożliwia wymianę informacji między tymi systemami i szybką rozbudowę funkcjonalności aplikacji. Vonage API pomoże Ci zintegrować wszystkie kanały komunikacji w Twojej aplikacji lub na stronie internetowej.
W ofercie znajdziesz API, dzięki którym udostępnisz połączenia głosowe i wideo, wymianę wiadomości tekstowych, czaty i inne formy komunikacji. Twoi klienci skontaktują się z Tobą tak, jak lubią, a Ty kompleksowo zarządzisz relacją.

Vonage Polska – wygodne zarządzanie danymi klientów

Z API zgromadzisz dane o klientach w jednym miejscu, poznasz ich potrzeby i preferencje. A potem wykorzystasz zebrane informacje do wsparcia, doradztwa i spersonalizowanego marketingu. Dzisiaj takie profilowanie jest niezwykle istotne dla zoptymalizowanych oraz ukierunkowanych na konkretne potrzeby działań marketingowych. Możesz prowadzić je jeszcze skuteczniej wspierany przez Vonage Polska.

Rodzaje Vonage API

  • Communications APIs
  • Authentication APIs
  • Management APIs
  • Programmable Numbers

Cena Vonage zależy właśnie m.in. od tego, na jaki pakiet się zdecydujesz. Poniżej znajdziesz więcej informacji na temat dostępnych wariantów, lecz zachęcamy do kontaktu z nami celem zamówienia spersonalizowanej oferty Vonage Polska.

Communications APIs

null

Voice API

Opcja udostępniania połączeń głosowych na stronach lub w aplikacjach

  • Obsługa zaawansowanej komunikacji głosowej (SIP), czyli internetowych połączeń telefonicznych, wideokonferencji i innych połączeń multimedialnych
  • Automatyczne rozpoznawanie mowy (Speech-to-Text) w 120 językach
  • Funkcja konwersji tekstu na mowę (Text-to-speech) w 46 językach
  • Wykorzystanie automatów IVR umożliwiających interaktywną obsługę osoby dzwoniącej
  • Tworzenie schematu automatów nie wymaga umiejętności programistycznych tzw. no-code conversation designer

Przykładowe zastosowania:

  • Centra pomocy
  • Portale samoobsługowe
  • Obsługa połączeń telefonicznych w Twojej aplikacji

null

Video API

Globalna platforma wideo (VPaaS, Video platform as a service) umożliwiająca integrację interaktywnych plików wideo live bezpośrednio w aplikacjach

  • Zbudowana na otwartym standardzie komunikacji WebRTC
  • Dostępna we wszystkich przeglądarkach i na urządzeniach, z których korzystają Twoi klienci
  • Umożliwia rozmowy 1:1, współpracę grupową online i live streaming
  • Opcja nagrywania, dzielenia ekranu, konferencje, transmisje, analizy i inne
  • Kompleksowo zabezpieczona i wspierana przez narzędzia programistyczne oraz usługi klasy korporacyjnej

Przykładowe zastosowania:

  • Szkolenia online (z opcją publikacji i subskrypcji)
  • Spotkania firmowe
  • Randki online
  • Teleporady i konsultacje wirtualne
  • Wsparcie techniczne online

null

Messages & Dispatch API

Opcja wysyłania wiadomości i czatów z użyciem popularnych komunikatorów internetowych

  • Integracja z komunikatorami Facebook Messenger, Whatsapp i Viber
  • Personalizowane konwersacje z klientami w ich ulubionych kanałach społecznościowych
  • Możliwość dodania linków, obrazów, plików wideo, brandingu z dynamicznymi przyciskami „call to action”
  • Planowanie wysyłki wiadomości w kanałach, z których Twoi klienci korzystają najchętniej (Dispatch API)

Przykładowe zastosowania:

  • Bieżąca komunikacja z klientami
  • Angażowanie klientów z użyciem reakcji, linków, obrazów i notyfikacji
  • Przyjmowanie zamówień i obsługa płatności
  • Sprzedaż biletów i wysyłka kodów QR

null

SMS API

Możliwość prowadzenia komunikacji z wykorzystaniem tradycyjnych wiadomości tekstowych

  • Zasięgiem obejmuje 224 kraje i terytoria
  • Dwustronna komunikacja SMS dostępna w 48 krajach
  • Opcja użycia własnych numerów wirtualnych lub numerów premium
  • Zaawansowana analityka gwarantuje, że wiadomości dotrą we właściwym czasie do odpowiedniego adresata

Przykładowe zastosowania:

  • Komunikacja kryzysowa
  • Potwierdzanie zmian danych w systemach
  • Kody autoryzacyjne
  • Marketing

null

In-APP Messaging & Voice

Możliwość wbudowania komunikacji telefonicznej i tekstowej w aplikacje mobilne z użyciem dostępnych SDK (Software Development Kit)

  • Łatwa implementacja z użyciem zestawu narzędzi programistycznych: iOS, Android, and JavaScript SDKs
  • Wiadomości z różnych kanałów trafiają do właściwej konwersacji, a klient otrzymuje unikalny identyfikator
  • Historia kontaktów z danym klientem zebrana w jednym miejscu
  • Synchronizacja wiadomości offline

Przykładowe zastosowania:

  • Opcja „Zapytaj eksperta”
  • Teleporady
  • Konsultacje online

Authentication APIs

null

VERIFY API

Potwierdzanie tożsamości użytkownika z użyciem systemu uwierzytelniania dwuskładnikowego (2FA)

  • Wstępnie skonfigurowane rozwiązanie o globalnym zasięgu
  • Weryfikacja użytkowników za pomocą jednorazowego kodu PIN wysyłanego na telefon
  • Spełnia wymagania dotyczące silnego uwierzytelniania klienta (SCA) zgodnie z dyrektywą PSD2
  • Aktywnie optymalizuje, monitoruje i aktualizuje Twój system

Przykładowe zastosowania:

  • Weryfikacja tożsamości
  • Potwierdzanie zmiany ważnych danych

null

Number Insight API

System rozpoznawania numerów telefonów i udostępniania informacji na temat rozmówcy

  • Aktualne informacje o klientach z wiarygodnych źródeł
  • Weryfikacja dostępności numeru w sieci
  • Identyfikacja potrzeb klienta dzięki zebranym danym

Przykładowe zastosowania:

  • Historia klienta wykorzystana w trakcie trwającej rozmowy do lepszego dopasowania oferty
  • Rozpoznawanie oszustów i blokowanie fałszywych kont

Management APIs

null

Reporting API

Umożliwia pobranie danych dotyczących kontaktów z klientem

  • Monitorowanie statusu wiadomości i połączeń w czasie rzeczywistym dla celów badania jakości usług
  • Raporty w formie skompresowanych plików CSV

Przykładowe zastosowania:

  • Przygotowanie miesięcznego rozliczenia klienta
  • Rozwiązywanie reklamacji dotyczących faktur
  • Okresowe uzgadnianie zapisów
  • Miesięczne i kwartalne raporty rozliczeniowe

null

Audit API

Kompleksowy interfejs API do rejestrowania zdarzeń i śledzenia zmian na koncie Vonage

  • Informacje w czasie rzeczywistym o działaniach użytkowników i zdarzeniach
  • Alerty SIEM (Security Information and Event Management)
  • Zgodne z wytycznymi systemów bezpieczeństwa i zgodności: SOX, SSAE16/SOC i ISO27001

Przykładowe zastosowania:

  • Proaktywna rejestracja zdarzeń i śledzenie zmian dla wszystkich kluczy API
  • Zapobieganie lukom w zabezpieczeniach

null

Advanced Insights API

Dostęp do szczegółowych informacji o sesjach wideo, jakości połączeń i błędach za pomocą zapytań GraphQL
Przykładowe zastosowania:

  • Monitoring efektywności na potrzeby raportowania
  • Podstawa do wyboru kanałów komunikacji w prowadzonych kampaniach
  • Dopasowane akcji marketingowych do potrzeb klientów, ich lokalizacji i ulubionych platform

Programmable Numbers

null

Phone Numbers API

Udostępnia wirtualne numery telefonów do wysyłania i odbierania wiadomości tekstowych i połączeń
Przykładowe zastosowania:

  • Kampanie z użyciem lokalnych numerów telefonów, aby zwiększyć zaangażowanie klientów

Handel konwersacyjny (Conversational Commerce)

null

Phone Numbers API

Kompleksowa platforma handlu konwersacyjnego umożliwiająca prowadzenie sprzedaży w mediach społecznościowych (Whatsapp, Messenger, Facebook, Instagram itp.)

  • Integracja z usługami e-commerce, mediami społecznościowymi, integratorami płatności i dostawcami
  • Wsparcie klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej
  • Automatyzacja procesu zakupowego – od bieżących konsultacji przez realizację zakupu do obsługi posprzedażowej (reklamacje, oceny)
  • Bezpośrednia komunikacja przez czat i angażowanie klienta w zakupy w aplikacjach, które zna i lubi
  • Wykorzystanie mechanizmów sztucznej inteligencji (AI), wbudowanych szablonów i technologii Social CRM

Przykładowe zastosowania:

  • Zautomatyzowana sprzedaż za pośrednictwem czatu z opcją wyboru sklepu lub udostępnienia lokalizacji
  • Konsultacje i spersonalizowane porady
  • Opcja „Kup online, odbierz w sklepie”
  • Możliwość negocjacji ceny

Jak pracujemy

Wiemy, że w biznesie ważna jest każda interakcja. Oferujemy narzędzia, które pomogą Ci zintegrować różne kanały komunikacji, kompleksowo zarządzić relacją i wesprzeć klienta w podejmowaniu decyzji zakupowych. Stawiamy na unikalny customer experience. Wszystkie nasze rozwiązania współpracują ze sobą, aby dostarczyć spójnych doświadczeń Twoim klientom.

ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA?

Zapraszamy do kontaktu, odpowiemy na wszystkie pytania!

Biuro VC System

ul. Złota 59 (piętro 6), 00-120 Warszawa
without
https://www.vcsystem.pl/wp-content/themes/hazel/
https://www.vcsystem.pl/
#b8b8b8
style1
paged
Loading posts...
/home/haspi-hero/ftp/vcsystem/vcsystem/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
on
yes
yes
off
on
off